Mauritskliniek Den Haag

Dermatologisch centrum

Louis Couperusplein 2 2514 HP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Mauritskliniek
Openingstijden

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Allergieën

Ik ben zeer ontevreden over de Mauritskliniek. Maanden moeten wachten totdat ik eindelijk terecht kon. Niet omdat er geen plek was maar omdat ik maar niet teruggebeld werd, ze vergaten me gewoon. Nu zijn de dermatologische testen gedaan en zou ik rapport toegestuurd krijgen zodat ik weet waar ik op moet letten vanwege allergische reacties. Ik wacht al weken meerdere keren gebeld en nog geen rapport ontvangen. Terwijl dat er is en alleen maar opgestuurd hoeft te worden. Ik weet dus nog steeds niets!!! Waardeloos en zeer zeer teleurstellend. Ik ga nu maar vragen of mijn huisarts de testuitslag kan opvragen. Ik voel me in de kou staan. Waarom dit zo gaat is mij een raadsel, zo laks en nalatig heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ga er nooit meer heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.