Waardering van Mauritskliniek Nijmegen - Nijmegen op 13 juni 2012

4.2

Ik ben daar naar toe geweest omdat ik last van eczeem had, en mijn Huisarts wilde niet zelf gaan aanmodderen met zalfjes en crèmepjes. En ik kon meteen terecht bij de mauritskliniek, en in het ziekenhuis moest ik bijna 5 weken wachten. Mijn eczeem voelde aan als brand wonden, dus het was geen lolletje en ik wilde zo snel mogelijk behandeld worden. De eerste keer kwam ik daar, en ik had het op mijn borstkast, buik, schouders, rug benen en een gedeelte van mijn gezicht. Het was in 2 weken vanaf mijn benen naar boven gekropen, en ik wilde voorkomen dat het in mijn gezicht zou komen. Dus met de eerste afspraak keek Drs. René G.M. Lecluse alleen maar naar mijn borstkast en mijn nek, de rest was niet van belang. Ik kreeg een crème, en hij ging me als een klein kind uit zitten leggen hoe ik die moest gaan gebruiken. De crème hielp niks, en de eczeem begon rond mijn kaaklijn te beginnen en ik belde terug, echter mocht ik nog even 2 weken door smeren en daarna terug komen. Inmiddels zat het in mijn hele gezicht en hij vertelde mij " goh, ik denk toch dat het eczeem is...?" daarom reageerde ik een beetje boos, want ik wilde van de jeuk, maar vooral de pijn af. En ik wilde niet dat het nog verder zou gaan. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en zit ik geheel onder, en ik moet maar met de zelfde crème blijven smeren, en verder onderzoek was niet nodig want het was eczeem???Maar ik wil juist graag weten WAARVAN?!?!?!?!?! Maar die vraag kan daar duidelijk niet beantwoord worden dus ik ben vorige week met spoed naar het ziekenhuis gegaan, en heb nu andere crème gekregen en testen. Ook vertelde ze mij daar dat de crème juist de huid uit droogt die ik daar heb gekregen, en het dus verkeerde crème was...? DUS MIJ ZIEN ZE NOOIT MEER!!! Wat vinden mensen het toch raar dat de zorg zo duur word!?!?!?!?! MEDE DANKZIJ DE MAURITSKLINIEK!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.