Waardering van Mauritskliniek Nijmegen - Nijmegen op 18 december 2019

• Oogaandoeningen

Ik ben voor een ooglid correctie bij mevrouw G. Damen in Nijmegen geweest. Na een uiterst fijn en informatief intake gesprek de behandeling geboekt. De behandeling zelf ging veel sneller dan verwacht! Pijnloos! En was erg gezellig! We hebben best wat afgelachen samen. Na de behandeling iets wat gevoelig na het koelen maar met een paracetamol was ook dat snel voorbij. Ik zit nu op dag 2. Koel ieder uur netjes zodat de zwelling wat naar beneden gaat. Het resultaat kan ik nu nog niet helemaal inschatten maar zelfs ondanks de zwelling voelt het allemaal al een stuk lichter en kan ik de bovenkant van mijn ogen weer zien! Top! Ik zou er niet te lang over nadenken als je het wilt en er gewoon voor gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.