Mauritskliniek Nijmegen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Spataders

Ik had afgelopen vrijdag (18 november 2022) een afspraak staan om mijn spataders te laten bekijken en te laten beoordelen of er iets aan gedaan kon worden. Na een heel vriendelijk ontvangst door de dames vd receptie werd ik later uit de wachtruimte gehaald en ben keurig geholpen en uitleg gehad hoe het ervoor stond met de beelden erbij. Hieruit bleek dat laserbehandeling het beste was voor mijn been. Na wat meer duidelijke uitleg ging ik naar de bali terug om een afspraak te maken. Ik was verbaasd hoe keurig en met veel moeite deze dame te werk ging om mij zo snel mogelijk in te plannen en na wat telefoontjes en verschuivingen kon ik serieus al op maandag 21 november 2022 terecht. Zo netjes van de dames dat ze het zo snel voor elkaar konden krijgen van mij verdienen ze een dikke 10 Heel blij en niets van de behandeling meegekregen een aanrader voor diegene die spataders moet laten laseren…. in 1 woord Super! Maurits Kliniek is een perfect kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.