Waardering van Mauritskliniek Nijmegen - Nijmegen op 30 juli 2018

9.6

Ik heb ongeveer 6 weken geleden een boven ooglidcorrectie laten uitvoeren door dhr. Heerbeek in de mauritskliniek Nijmegen. Ik twijfelde om zowel een boven- als onder ooglidcorrectie te laten uitvoeren maar na een intake gesprek werd mij alleen een boven ooglidcorrectie geadviseerd met Botox in de onder ooglid. Ik was al bij meerdere specialisten voor een intake geweest en nog niet eerder dit advies gehoord. Erg netjes en eerlijk, aangezien mijn initiële plan de kliniek natuurlijk meer geld had opgeleverd. Mede hierdoor gekozen voor dhr. Heerbeek en de mauritskliniek.De kliniek ziet er professioneel uit. Dhr. Heerbeek was erg vriendelijk, eerlijk en nam de tijd. Ook de assistent tijdens de ingreep (geloof dat ze Loes heet?) was heel vriendelijk en stelde me op me gemak. De ingreep en het herstel verliep precies zoals omschreven.Het eindresultaat is nog niet helemaal zichtbaar, maar ik ben nu al super tevreden. Als je twijfelt zou ik het zeker doen en deze arts en kliniek zijn een aanrader!

Bent u of werkt u voor Mauritskliniek Nijmegen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.