Waardering van Mauritskliniek Utrecht - Utrecht op 8 oktober 2019 interview

• N.v.t.

6.3
  • Huidaandoeningen

Er wordt op tijd gewerkt en de planning gaat ook goed. Rondom de afspraken wordt altijd alles netjes nagekomen. Wat wel jammer is, is dat ik voor twee verschillende aandoeningen ook altijd twee afspraken moet maken. Daardoor moet ik steeds twee keer naar de kliniek komen. En ook nog eens bij twee verschillende artsen. Dat vind ik vervelend. Ik zou liever maar één arts willen hebben. En als dat niet kan, dan de afspraken met de twee verschillende artsen zoveel mogelijk aansluitend op dezelfde dag gepland willen hebben, maar dat gebeurt dus niet. Hoewel de artsen op zich goed luisteren, goede uitleg geven en met mij overleggen, ben ik wisselend tevreden over de deskundigheid en de resultaten. Over de behandeling van de ene aandoening heb ik geen klachten. Bij de andere aandoening merk ik dat het wat minder goed gaat. Nu is het misschien ook een moeilijke aandoening, maar daardoor ben ik soms dus minder tevreden of zelfs ontevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.