Waardering van Mauritskliniek Utrecht - Utrecht op 7 oktober 2019 interview

7.9
  • Acne

Ik vind het fijn dat ik in overleg met de behandelaar kon bepalen in welke doses ik een medicijn kon gaan gebruiken. Er werd echt met mijn vragen rekening gehouden. De deskundigheid is goed, er is duidelijk veel ervaring bij de behandelaars. Het gesprek loopt soms wat langs elkaar heen, dan vraag ik iets, maar is de arts vervolgens bezig met de computer en moet ik later alsnog hetzelfde vragen. Soms weet ik ook niet wat het nut van een bepaald onderdeel van het onderzoek is, dan doen ze opeens iets en dat wordt dan niet uitgelegd. De klacht pakken ze echter goed aan, en dat gaat ook op een goede manier. Het is echter soms wat mij betreft iets te veel gericht op het oplossen van de klacht, zonder rekening te houden van het effect van de behandeling op de achterliggende mens (soms zorgen de bijwerkingen van de behandeling voor een tijdelijk slechtere huid waardoor je uiterlijk minder prettig is en dan is het soms misschien fijner om een iets minder heftig medicijn te hebben dat misschien wat langzamer werkt, maar minder bijwerkingen heeft). Ik heb wel vertrouwen in de deskundigheid van de artsen hier. Meer dan bij andere dermatologen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.