Mauritskliniek Utrecht

Waardering van Mauritskliniek Utrecht - Utrecht op 6 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Via een vriend bij de MiraDry behandeling gekomen in de Maurits Kliniek. Van te voren een onwijs fijn en duidelijk intake gesprek gehad met Wil-Janne Gerritsen. Ik twijfelde eerst nog een beetje, maar na het intake gesprek was ik overtuigd dat ik de behandeling wilde gaan doen. Ik zweette voor de behandeling altijd onder mijn oksels, zelfs als ik op de bank lag. Na de behandeling heb ik nagenoeg geen last meer van oksel zweet. Alleen tijdens het sporten bijvoorbeeld, verder niet. Wil-Janne Gerritsen is een super fijne arts die de behandeling tot in de puntjes uitlegt, de voor en nadelen verteld en je mee neemt in het hele proces. Ik ben erg blij dat ik de behandeling heb gedaan en het was het 100% zeker waard. Ik heb nagenoeg geen last van de behandeling gehad en zou het iedereen aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mauritskliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.