Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef

Diagnostisch centrum

Meibergdreef 9 1105 AZ Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart

Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef - Amsterdam op 24 oktober 2018

Ben al eerder bij een Bergman clinics geweest ivm een second opinie. Deze was toen goed bevallen. Ook deze Bergman clinic geeft  een prettige zorg en service. Een goede  start om vertrouwen te winnen bij de patiënt. Er is zorgvuldig met mij omgegaan en ook het onderzoek werd serieus uitgevoerd. Daarbij vind ik het kleinschalige prettig. Ziet eruit dat er dan meer onderling contact is tussen de collega's. Het was een onderzoek dat door het bevolkingsonderzoek, is aangeraden. Het onderzoek is goed verlopen en er hoefde geen operatie gedaan te worden. Dit is de reden waarom ik de volgende vraag niet heb kunnen beantwoorden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.