Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Amsterdam - Amsterdam op 9 januari 2017

5.8
  • Crohn en colitis ulcerosa

De specialist heeft niet geluisterd naar mijn vragen en had geen tijd voor mij. Na het onderzoek had ik recht op een gesprek met haar en deze heb ik niet gekregen omdat zij ''het druk had''. Ik kreeg een brochure met informatie over mijn chronische darmontsteking alsof het om een lichte verkoudheid gaat en werd vervolgens achtergelaten met allemaal vragen. Ook de communicatie over de onderzochte biopten ging niet soepel. De specialist die deze had onderzocht had zelf een telefonische afspraak gepland zonder overleg, waardoor ik natuurlijk niet kon opnemen i.v.m. mijn werk. Vervolgens werd mijn voicemail ingesproken en werd mij verteld dat de arts een nieuwe telefonische afspraak zal maken, weer zonder overleg met mij. Dit ging een aantal keren zo door totdat ik eindelijk een telefoontje kreeg op een beschikbare tijd en de dokter enkel doorgaf dat ik inderdaad een chronische darmontsteking heb.De omgang met de cliënten mag wel wat zorgvuldiger vind ik persoonlijk. Ik heb er een erg onprettig gevoel aan overgehouden en dit is erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.