Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef

Diagnostisch centrum

Meibergdreef 9 1105 AZ Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart

Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef - Amsterdam op 6 juli 2021

N.v.t.

Ik voelde mij niet gezien en voelde mij niet prettig in hoe ik bejegend werd.

Reactie van/namens Diagnostisch centrum Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef - Amsterdam

Geachte mevrouw/heer,
Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics | Maag Darm Hart in Amsterdam
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via 088 9000 500 optie 6
De betreffende klachten coördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Amsterdam Meibergdreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.