Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven - Bilthoven op 2 augustus 2018

9.7

Afgelopen woensdag 1 augustus 2018 heb ik in Bilthoven een endoscopie gehad. Dr. Hirdes heeft deze uitgevoerd. Ik ben zo blij dat ik in Bilthoven ben geholpen. Dr. Hirdes heeft de endoscopie voortreffelijk uitgevoerd. Het uitstekende verslag kreeg ik direct na afloop. Ook de nazorg door dr. Hirdes was uitstekend. Vooraf heb ik zeer duidelijke mondelinge en schriftelijke informatie ontvangen, waardoor de voorbereiding prima verliep. De tips en adviezen m.b.t. dieet 2 dagen voorafgaand aan het onderzoek en de voorbereiding met de moviprep waren helder en duidelijk en ook zeer goed.Ook de ontvangst in Bilthoven en de voorbereiding door de basisarts en Fatima waren heel plezierig en goed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.