Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven - Bilthoven op 27 maart 2021

Het onderzoek betrof een gastroscopie zonder roesje wegens maagklachten. In het ziekenhuis had ik 7 weken moeten wachten, bij Bergmann kon ik binnen 1 week terecht. De verpleegkundigen gaven vooraf een goede voorlichting van wat ik kon verwachten en waren ook tijdens de behandeling zeer betrokken, gaven goede en rustige adviezen hoe ik onder andere moest ademhalen. Ook de behandeling door dr. Kara verliep heel goed, hij stelde mij op mijn gemak en kwam na afloop de uitslag persoonlijk meedelen. Deze was gelukkig goed en hij gaf aan dat ik mij zeker geen zorgen hoefde te maken. Ook de verdere afhandeling verliep heel goed, ik hoefde maar heel kort te wachten en kreeg toen de uitslag in een brief mee en tevens een belafspraak met dr. Kara over de uitslag van de genomen biopten. Op het afgesproken tijdstip werd ik door hem persoonlijk gebeld dat ook hierbij geen bijzonderheden waren gevonden. Al met al zeer plezierig en snel verlopen, een warme aanbeveling waard. Dit was mijn 2e ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.