Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven

Diagnostisch centrum

Professor Bronkhorstlaan 10 Gebouw 60 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart

Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven - Bilthoven op 14 september 2021

Spijsverteringsaandoeningen

In de zomer van 2021 heb ik een maagonderzoek gehad d.m.v. Gastroscopie, met plaatselijke verdoving in de keel. De arts en de assistentes zijn zeer professioneel en tegelijk erg toegankelijk. Hoewel het geen makkelijk onderzoek schijnt te zijn, viel mij dit alles mee. Het team is erg deskundig en doordat ze goed op elkaar zijn ingewerkt is de behandeling snel voorbij. (+/- 4 minuten) Je kunt meekijken op het scherm, hoe geweldig is dat! Ook de nazorg is goed. De gehele kliniek straalt klasse uit en de medewerkers behandelen iedereen met respect. Ik beveel deze kliniek van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.