Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven

Diagnostisch centrum

Professor Bronkhorstlaan 10 Gebouw 60 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart

Waardering van Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven - Bilthoven op 15 oktober 2020

Voor de tweede keer heb ik een endoscopisch onderzoek ondergaan bij Bergman Clinics in Bilthoven. De eerste keer was 3 jaar geleden en zag daar toen ontzettend tegenop. Gelukkig viel de ingreep mee. Dus wist ik nu wat er ging gebeuren. Toch loopt het altijd anders. Er zijn net als de eerste keer weer poliepen verwijderd. Wel had ik tijdens de ingreep deze keer meer buikkrampen. Maar nadat de arts klaar was, waren die snel verdwenen. Gelukkig zijn de verwijderde poliepen niet kwaadaardig. Het blijft natuurlijk altijd een kleine ingreep. Alle lof voor de medewerkers. Iedereen probeert je aan alle kant op je gemak te stellen en dat is goed gelukt. Over drie jaar mag ik mij weer melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Maag & Darm | Hart | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.