Waardering van DC Klinieken Amsterdam - Amsterdam op 25 juni 2019

3.0
  • Peesontsteking

De afspraak maken verliep vriendelijk en correct. De ontvangst bij de receptie was onvriendelijk. De gang van zaken in de voorbereiding in de behandelkamer zelf was prima. De radioloog was echter onbehouwen. Heeft de behandeling maar voor de helft gedaan omdat hij het onderzoeken van mijn voet niet nodig achtte. Dat was nodig en behoorde ook tot de behandeling want ook in dat deel van mijn voet heb ik pijn. Vreemd. Al met al heeft het onderzoek zo'n 3 minuten geduurd en vertrok de radioloog met de opmerking contact op te nemen met mijn huisarts. Toen ik opstond ontdekte ik ook nog een gebruikte handdoek van een eerdere patiënt op de behandelbank waar ik opzat. Vies. Deze kliniek voldoet niet. De gang van zaken is beneden peil. Mijn behandeling was lig een totaal zinloze exercitie en verspilling van verzekeringsgeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.