DC Klinieken Den Haag

dinsdag
woensdag
donderdag

Waardering van DC Klinieken Den Haag - Den Haag op 5 juni 2017

Alles gaat snel snel snel. De behandelend arts nam niet eens de moeite om de verwijsbrief te lezen en haalde linkervoet en rechtervoet doorelkaar. En deed een verkeerde echo aan de verkeerde been. We kregen verder geen info hoe verder. Geen tips en geen adviezen. Moest snel weg. De gesmeerde gel werd niet eens van de enkel en kuit wegggehaald door de assistente. We gingen weg en toen bleek dat mijn dochter een echo kreeg aan de recherkuit terwijl de meeste pijn en klachten aan de linkerenkel waren. Wij gingen dus weer terug. Behandelend arts zei niets. Niet eens een sorry. Ging weer heel snel een echo doen nu aan de juiste voet. In 2 minuten weer klaar. Geen advies hoe verder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.