DC Klinieken Den Haag

Gesloten
maandag

Waardering van DC Klinieken Den Haag - Den Haag op 4 juni 2017

Allergieën

Bij mij eerste tel gesprek met de centrale had ik de indruk dit wordt het nooit, ik kreeg een datum 3 maanden verder. Maar mijn vriendin ging daarnaar toe en ik ging mee, vertelde mijn probleem aan de behandelende arts en ja binnen een week werd ik al geholpen. Ik was voordat ik hier ging 27 keer in 3 maanden opgehaald per ambulance (hartklopping, verhoogde bloedruk hoge suikerspiegel en te veel om te benoemen) De arts schreef Desloratadine voor  en probleem was bijna over. Nader onderzoek gaf ook ander dingen aan maar inmiddels met de voorgeschreven medicatie redelijk stabiel wat gezondheid aangaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.