Waardering van DC Klinieken Rotterdam - Rotterdam op 9 januari 2017

9.2
  • Prikkelbare darm

Ik heb vandaag een coloscopie gekregen in DC Klinieken Rotterdam. In totaal ben ik drie keer op de locatie geweest waarbij ik alle drie de keren heel hulpvaardig, vriendelijk en met een beetje humor ben geholpen. De tweede keer was trouwens door mijn eigen toedoen, omdat ik de voorbereidingspapieren niet kon vinden. Ik kon al snel langskomen voor de intake en het onderzoek kon daarop alweer snel worden uitgevoerd. Er werd voldoende tijd voor me genomen, alles is duidelijk uitgelegd en voor vragen werd tijd gemaakt. Ondanks dat er veel patienten achter elkaar worden geholpen heb ik de instelling niet ervaren als fabriek. Het onderzoek is snel en kundig uitgevoerd en ik geen enkele last van bijwerkingen. Kortom, vriendelijk en kundig personeel, geen wachttijden, veel informatie en geen gedoe. Ik heb ze liever nooit meer nodig, maar als het moet dan ga ik zeker weer hier naartoe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.