Waardering van DC Klinieken Schiedam - Schiedam op 20 december 2016

3.7
  • Maagzweer

Je krijgt in dit commercieel gebeuren een onderzoek waarvan je de prijs niet weet , maar zal wel hoog zijn.Als antwoord na het onderzoek : " Er zit iets om een hoekje in uw maag , wij kijken er alleen maar langs. Onze apparatuur , (die modern zou moeten zijn) , is daar niet geschikt voor".Je bent dus hier weken bezig geweest en niets maar dan ook niets opgeschoten.Zorg voor goede apparatuur.

Reactie van/namens Diagnostisch centrum DC Klinieken Schiedam - Schiedam

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst betreuren wij het dat u uw bezoek aan ons als negatief heeft ervaren. Wij werken met moderne apparatuur die up-to-date is maar indien tijdens het onderzoek vastgesteld wordt dat met het reguliere onderzoek geen diagnostiek kan plaats vinden (of er een risico ontstaat) verwijzen wij deze patiënt door. Wij zijn hiertoe verplicht. Mocht u hierover vragen hebben dan beantwoorden wij die graag.
De kosten van uw onderzoek zijn conform afspraken met de zorgverzekeraar.
Mocht u hier vragen over hebben dan beantwoorden wij die uiteraard ook graag. Ook wensen wij u verder veel succes en gezondheid bij uw vervolg traject.

Met vriendelijke groet,

DC Klinieken Schiedam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Schiedam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.