Waardering van DC Klinieken Voorschoten - Voorschoten op 5 september 2019

9.5
  • Spijsverteringsaandoeningen

Het gebouw en alle voorzieningen lijken super schoon en netjes ....iets waar je al blij van word als je binnen komt ....geeft een verzorgd uiterlijk.Daarnaast luisterend oor ...en duidelijke uitleg van een medewerker gehad die op de dag van de ingreep ook aanwezig was bij mijn ingreep zelf .Medewerkers stellen zich ook netjes voor door een hand te geven ....zijn vrolijk en opgewekt ...waardoor je ..je als patient erg op je gemak voelt . Het begrip wat er is bij iets vertellen wat je denkt dat anders is en hoe men erop reageerd is gewoon heel erg vertrouwd ...kortom hier in goede handen en zal als ik ooit nog iets nodig heb wat hun bieden in het pakket wat ze bieden zeker daar geholpen willen worden....Voor nu rest mij te zeggen bedankt lieve medewerkers die mij vandaag op 5 september 2019 hebben geholpen met mijn Coloscopie .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.