Diagnostiek voor U, locatie Eindhoven, Stratumsedijk

Diagnostisch centrum

uit 569 waarderingen

Waardering van Diagnostiek voor U, locatie Eindhoven, Stratumsedijk - Eindhoven op 23 september 2022

N.v.t.

Longaandoeningen

Omdat ik doof ben heb ik een gebarentolk meegenomen om de communicatie zonder problemen te gaan. Een medewerkster van DC vond het erg goed dat ik gebarentolk heb meegenomen. Het blijkt een goede manier om gebarentolk mee te nemen, want de medewerkster moest achter de computer zitten en mij iets voorzeggen. Tegelijk gaat niet vlot. Een gebarentolk vertaalt wat de medewerkster heeft gezegd en het is goed gegaan! Zonder de gebarentolk gaat het onderzoek zeker moeizaam. De medewerkster is erg rustig en aardig. Prettig en een zekere vertrouwdheid heb ik meegekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diagnostiek voor U, locatie Eindhoven, Stratumsedijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.