Kliniek 27

Diagnostisch centrum

Van der Duijn van Maasdamweg 202 3045 PE Rotterdam

Waardering van Kliniek 27 - Rotterdam op 9 juni 2021

N.v.t.

De heer Ghandi is een professionele, vriendelijke, rustige en bekwame radioloog die ontzettend goed luistert, duidelijk is en alle tijd voor je neemt. Het contact is zeer prettig verlopen. Ik ben bij hem terecht gekomen na geconfronteerd te zijn met lange wachttijd in het ziekenhuis. Bij Kliniek 27 kon ik de volgende dag terecht. De afspraak kwam eenvoudig (via whats app) tot stand. Gratis parkeren voor de deur, ik hoefde niet te wachten en kreeg gelijk de uitslag van de echo, in tegenstelling tot mijn ervaringen in het ziekenhuis. Ben erg tevreden. Ondanks dat de zorg niet volledig wordt vergoed door mijn verzekering, zou ik in de toekomst weer naar hem terug gaan. Kortom: een zeer tevreden patiënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek 27? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.