LabPlusArts

Medisch specialistische zorg

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van LabPlusArts - Utrecht op 14 april 2022

Ik heb bij Labplus een uitgebreid bloedonderzoek, inclusief parasitair, besteld ad €278. Na een aantal weken contact opgenomen (kan alleen via Whatsapp bericht) waar de testresultaten blijven. Ik kreeg ik de vraag waar ik het onderzoek had laten doen en later het bericht dat de priklocatie niet kon nagaan wanneer ik precies was geweest. Of ik opnieuw wilde prikken (de priklocatie was 30 km bij mij vandaan). Ik gaf aan dat ik in het buitenland verbleef, dat opnieuw prikken geen optie was en dat ik graag mijn geld terug wilde hebben. Geld terug was niet mogelijk en ik heb dus €278 voor niets betaald. Labplus levert geen service, een nutteloos bedrijfje dat niet weet wanneer en waar haar klanten prikken en ook de opvolging daarvan niet onder controle heeft. Niet doen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LabPlusArts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.