MRI Centrum Amsterdam

Nijenburg 150 1081 GG Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van MRI Centrum

430 resultaten voor je selectie:

22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De wachtruimte en receptie bevinden zich in één ruimte, waardoor de privacy van cliënten niet gewaarborgd kan worden.

7.8
22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Werd dezelfde dag als de afspraak bij de Knee Clinic al gebeld door het MRI Centrum. Ik kon eigenlijk al dezelfde avond terecht voor de scan, maar dat kwam mij niet uit. Ze hadden een aantal andere...

9.6
17 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles ging volgens planning. Prettig en fijn behandeling.

14 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snel afspraak voor onderzoek op zeer korte termijn, zelfs in het weekend, waarbij prima ontvangst door baliemedewerker en goede uitleg van onderzoek van de radioloog.

11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onze zoon is 10 jaar en heeft een MRI hier gehad. Hij is perfect opgevangen. We hadden van te voren goed contact met deze kliniek over wat hij kon verwachten en konden met filmpjes, geluiden,...

11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd prettig ontvangen, alles werd duidelijk uitgelegd en dat was tijdens het onderzoek zelf ook het geval!

7 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

accuraat buitengewoon vriendelijk op tijd geholpen, hoefde niet te wachten goed geluisterd naar mijn zorgen

9.2
4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zowel afspraak maken als de behandeling ( MRI ) soepel en vlot

25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima centrum met hoogwaardige MRI. Geen wachttijden en prettige ontvangst en onderzoek. Klein detail: Locatie mag wat sfeervoller ingericht worden.

21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed georganiseerd. Snel geholpen, zowel bij de balie alsook bij de scan.

9.7

Snel, deskundig en toegankelijk

21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De leuning van de trap naar voordeur. Alles ziet er mooi schoon en netjes uit, maar de leuning is aan renovatie toe.

8 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles verliep vlotjes, geen wachttijden ideaal

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

echt snel een afspraak, alle medewerkers vriendelijk, luisteren ook goed naar je en stellen je echt gerust Allemaal Toppers !

9.8
6 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het MRI Centrum heeft op meerdere manieren een uitstekende bereikbaarheid. Communicatie is meedenkend en gericht op de patiënt. De snelheid waarmee een onderzoek plaats kan vinden is indrukwekkend....

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak maken en ook MRI ging zeer vlot.

30 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

snel afspraak kunnen maken ,terplaatse precies op afgesproken tijd geholpen en snel de uitslag gekregen.

23 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Makkelijk te vinden goede parkeer gelegenheid. Vriendelijke balie personeel en heel goede uitleg hoe ze het gaan doen.

8.7
21 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De informatieverstrekking vooraf was uitstekend. Viane website werd uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten. Dat stelt gerust. Geen verrassingen. Ik werd goed ontvangen en alles werd...

19 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het viel 100% mee en door de vriendelijke behandeling werd ik volkomen gerust gesteld.

7.6