MRI Centrum Amsterdam

Deze locatie is onderdeel van MRI Centrum

Waardering van MRI Centrum Amsterdam - Amsterdam op 4 februari 2021

N.v.t.

N.v.t.

Op de site geeft men aan: "Het MRI Centrum streeft naar een vriendelijke en persoonlijke benadering en stelt hoge eisen aan de kwaliteit van de dienstverlening." Helaas heeft men dat voor mij niet waargemaakt. Ik moest voor een MRI onderzoek naar Amsterdam. Het is begrijpelijk dat door de coronamaatregelen er aangepaste regels zijn. Daar ik ernstig claustrofobisch ben, vroeg ik of er begeleiding mee mocht, ook bij het onderzoek. Uit ervaring is dit de enige methode, naast het gebruik van medicatie, om het onderzoek te laten slagen. Het antwoord was negatief. Na overleg met een leidinggevende mocht begeleiding wel mee de wachtkamer in, maar absoluut niet verder. Gevolg is dat de afspraak is gecanceld. Van enig begrip is m.i. geen sprake en schiet de dienstverlening tekort. Ik heb een klacht ingediend per mail. Hier is geen reactie op gekomen (na ruim een week) . En ook op een 'herinneringsmail' geen reactie ontvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MRI Centrum Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.