MRI Centrum Den Bosch

maandag
dinsdag

169 resultaten voor je selectie:

3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Weinig op de zorgverlening aan te merken. Alleen een 10 geef ik zelden omdat er eigenlijk altijd wel punten ter verbetering zijn. Ook al zijn ze voor een patiënt niet altijd zichtbaar.

9.4
3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon er snel terecht, alles werd goed uitgelegd en toen ik aangaf niet met mijn hoofd in de MRI scan te willen werd hier meteen een oplossing voor geboden. Hele vriendelijke en behulpzame mensen.

15 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige ontvangst en goede begeleiding tijdens de MRI. Helemaal perfect. Ongelooflijk ook dat mijn afspraak al op zo een kort termijn kan. Aandachtspunt is het gebouw on sich. Erg zakelijk en...

9.3
11 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke, betrokken medewerkers die alles zeer goed uitleggen en aandachtig luisteren.

5 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer snelle service, vriendelijk receptioniste

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Kon al heel snel terecht en het is een mooie entree en fijn geholpen door het personeel. Heel gemoedelijk en ze stralen rust uit.

4 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed ontvangen, prettige uitleg. Vriendelijke medewerkers

1 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle service, vriendelijk personeel, goede uitleg en begeleiding

9.6
10 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was goed, de afspraak aan de telefoon, de bali medewerkster en heel het proces van de MRI scan. Dit gaat ik aan iedereen aanraden, betere service bestaat niet. Uitstekend een 10 +

1 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden ik was al heel snel aan de beurt. Ik werd hartelijk ontvangen. De radioloog kwam me al snel ophalen en legde alles goed uit. Ik wist al dat er heel veel geluid aan te pas kwam....

1 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Werd zeer gastvrij ontvangen, duidelijke uitleg en ondanks dat ik te vroeg voor mn afspraak was werd ik vrijwel direct geholpen. Parkeergarage naast de deur. Ideaal.

24 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Nette kleine locatie. Redelijk te bereiken . Personeel vond ik wat onpersoonlijk. Voelde als lopende band werk

7.4
3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak op zeer korte termijn gerealiseerd. Medewerkers zonder uitzondering correct, vriendelijk en behulpzaam! Duidelijke uitleg zowel telefonisch, aan de balie en door de behandelaar.

26 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima locatie. Snel en correct, van het maken van een afspraak t/m de scan zelf. Zonder twijfel zou ik hier weer voor kiezen.

9.8
14 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

ik ben tevreden en zeer netjes geholpen en te woord gestaan

7.8
8 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd op tijd en deskundig geholpen door vriendelijke mensen.

12 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijn centrum, vriendelijk personeel en behandelarts. Kreeg na afloop een gratis cd mee met heel mijn scan!