MRI Centrum Den Bosch

vrijdag
zaterdag

Waardering van MRI Centrum Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 7 februari 2019

Rugpijn

Bij binnen komst zeer vriendelijk ontvangen door de baliemedewerkster. Alles werd gecontroleerd en uitgelegd. In de wachtruimte kunt u zelf koffie en thee pakken en ziet er zeer verzorgd uit. Op de tablets draaien filmpjes met uitleg over de scans die gemaakt gaan worden. Erg prettig om even te kijken wat je ter wachten staat. Op het afgesproken tijdstip kwam een zeer vriendelijke medewerkster me halen. Ik werd naar een kleedkamer gebracht waar zelfs voor je een badjas klaar hangt waar je gebruik van zou kunnen maken. Daarna kwam de medewerkster me halen voor de scan. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en ik werd zeer op me gemak gesteld. Tijdens de scan word je duidelijk verteld hoe, wat en hoelang het duurt. Ondanks dat ik zeer bang ben ik kleine ruimtes heb ik het als goed ervaren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MRI Centrum Den Bosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.