Waardering van MRI Centrum Den Bosch - 's-Hertogenbosch op 17 april 2019

4.7

MRI beelden waren niet allemaal gelukt. dat werd mij pas medegedeeld tijdens het nabespreken van de beelden. dik betaald voor een half onderzoek. weggegooid geld.nadien een klacht ingediend. werd afgewezen. als ik klachten heb op 1 plek van mijn lijf wil ik ook beelden van die plek!en als jullie die niet goed uitvoeren hoort er direct een nieuwe foto gemaakt te worden. of anders geld terug.

Reactie van/namens Diagnostisch centrum MRI Centrum Den Bosch - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 17 april 2019

Wij betreuren het zeer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij zouden graag met u in gesprek willen gaan. Zou u contact met ons willen opnemen? Dit kan per email naar kwaliteit@mricentrum.nl of per telefoon 0880 8888 16. Bij voorbaat dank.

Bent u of werkt u voor MRI Centrum Den Bosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.