Waardering van MRI Centrum Groningen - Haren op 24 mei 2020

• N.v.t.

6.4
  • Rugpijn

Mijn beoordeling wijkt duidelijk af van de eerdere recensies mn door de mate van (on-) veiligheid, die ik ervaarde. Positief. Snel afspraak via huisarts, locatie Haren redelijk dicht bij mijn woonplaats, medewerkers vriendelijk Negatief. Afspraak bevestiging ontbeerde tot 2x toe 3 bijlages met cruciale info (overigens op site alsnog alle info gevonden). Vanwege coronatijd zou bij binnenkomst temperatuur worden gemeten (niet gedaan), zou ik mondkapje krijgen (niet - bij weggaan er alsnog om gevraagd en 1 mee gekregen), zouden handen ontsmet worden (niet - zelf maar in toilet extra gewassen), zou id gecheckt worden (niet). Dat de medewerkers zelf ook geen mondbescherming droegen en alleen de laborant handschoenen droeg - gaf mij beslist een onveilig gevoel als 70+er. Zelfs bij de supermarkt worden hogere hygiëne maatregelen gehanteerd. Dat 1,5 meter afstand in de mri wagen een utopie is vanwege de krapte daar - droeg bij aan het gemis van professionaliteit in deze situatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MRI Centrum Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.