MRI Centrum Rotterdam

Diagnostisch centrum

uit 509 waarderingen

Informatie over

576 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben goed en optijd geholpen en ben tevreden daarover

8.7
3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Erg op mijn gemak gesteld. Zeer snel een afspraak kunnen maken. Was een zeer prettige ervaring. Alle tijd om je alles uit te leggen en werd goed in de gaten...

29 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk en kundig personeel. De behandeling werd op het tijdstip gedaan dat we afgesproken hadden. De informatie voor en tijdens de behandeling was uitvoerig. Prima!

9.6
20 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

De locatie is goed ik ben in de avond geholpen waardoor er ook voldoende parkeergelegenheid was. Tevens heb ik daardoor geen vrij hoeven te nemen voor het onderzoek.

9.8
18 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Snel geholpen. Was voor de afgesproken tijd al aan de beurt. Uitleg was duidelijk en de medewerkers erg vriendelijk.

9.7
18 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Top centrum, goede service zeer klantvriendelijk, locatie is voor verbetering vatbaar.

9.8
17 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk goede uitleg hulp als je iets niet snapt

13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik werd keurig te woord gestaan en het onderzoek was binnen een half uur afgerond. Vriendelijk personeel

9 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige omgeving. Aandacht voor je. Voor de mri werd ik gehaald door een sympathieke man die alles op een rustige manier uilegde. Hij deed ook de mri. Dat is heel fijn dat je dan maar met één...

3 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Kon binnen een paar dagen een afspraak maken. Vriendelijke medewerkers. Locatie zeer netjes.

9.6
3 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer snel, correct en prettig geholpen.

30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Dit raad ik hier iedereen aan. De MRI is ook heel modern waardoor je , je eigen beter op je gemak voelt. Ik heb vele verschillende MRI,s meegemaakt, maar deze staat echt bovenaan. En iedereen geeft...

9.5
25 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Bij de scan werd alles goed uitgelegd. Dat gaf mij veel rust. Ruim geheel.

25 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Klein maar fijn, veel persoonlijke aandacht en goede begeleiding voor iemand die nog nooit een MRI heeft gehad.

8.8
23 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Super goed geregeld! Echt niets op aan te merken. Ook erg fijn dat ik er op zaterdag terecht kon.

20 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik werd keurig en vriendelijk ontvangen, kreeg ook fijn antwoord op de vragen die ik nog had. Ook tijdens onderzoek deed men de best om je zo goed en vriendelijk mogelijk te helpen.

16 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Parkeren moeilijk. Verdere behandeling okay 20 minuten wachttijd. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer

8.8
15 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles naar wens, geen klachten.