Prescan, Kliniek Baarn

Diagnostisch centrum

Hermesweg 15 3741 GP Baarn

Waardering van Prescan, Kliniek Baarn - Baarn op 7 juni 2022

Bij mijn vriend grote knobbel bij schildklier niet opgemerkt. 2 weken later bij ziekenhuis wel ontdekt. Bedrijf heeft zelf toegegeven dat deze scans eigenlijk nutteloos en oppervlakkig zijn. Onjuist de indruk geven dat je een totale bodyscan krijgt waardoor je gezond verklaard wordt terwijl dat helemaal niet kan. Maakt het juist gevaarlijk omdat mensen zelf niet meer oplettend zijn en er op vertrouwen. Ik zelf had een zeer onbeleefde arrogante dokter. Hij heeft zeer persoonlijke en ongemakkelijke vragen gesteld. Ook over mijn levenstandaard, levenstijl en vermogen. Waarna hij ongepaste voorstellen deed. Nadat ik aangaf dat ik geen interesse had werd hij zeer onaangenaam. Tot beledigingen toe. Ook bij het bijzijn van zijn collega’s. Andere medewerkers moesten hem excuseren. Ik kreeg excuses aangeboden van leiding waarna ook de dokter zelf excuses kwam aanbieden. Hij beloofde een zeer uitgebreid en gedetailleerd rapport, wat na lang wachten een standaard rapport bleek te zijn.

Reactie van/namens Diagnostisch centrum Prescan, Kliniek Baarn - Baarn

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens via klachten@prescan.nl bij ons kenbaar maken.

De betreffende klachtenfunctionaris zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prescan, Kliniek Baarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.