Prescan, Kliniek Baarn

Diagnostisch centrum

uit 92 waarderingen

Waardering van Prescan, Kliniek Baarn - Baarn op 2 augustus 2022 Geverifieerd

Leukemie

Mijn echtgenote had een aanvraag gepland bij prescan, uit nieuwsgierigheid heb ik ook een aanvraag gepland. De uitslagen waren voor mij verrassend omdat de medische uitslag voor factoren hadden waarmee ik onbekend was en waar ik mee verder moet voor onderzoeken e.d. Bijzonder was de reactie van onze huisarts waarom we dit onderzoek hadden gedaan!! We hadden 1 jaar geleden een onderzoek aangevraagd maar dat vond hij nergens voor nodig, zodat we dit uit eigen beweging deze aanvraag bij prescan aan hebben gevraagd. Wij zijn dan beiden ook zeer positief over de aanvraag bij prescan omdat we beiden met de uitslagen verder moeten voor onzerzoeken e.d. Dit geeft ons een goed inzicht over onze gezondheid .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prescan, Kliniek Baarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.