Prescan, Kliniek Baarn

Diagnostisch centrum

uit 92 waarderingen

Waardering van Prescan, Kliniek Baarn - Baarn op 23 juli 2022

N.v.t.

Samen met mijn moeder ben ik bij prescan geweest voor een bodyscan en laboratoriumonderzoek. De medewerkers waren vriendelijk, maar omdat het IT systeem niet goed werkte verliep de dag enigszins rommelig. Ook kregen we niet meteen de uitslag van de MRI scan en daar zouden we voor gebeld worden. Mijn moeder werd inderdaad gebeld om de uitslag door te nemen. Ik heb mijn rapportje (vol medische termen) online kunnen inzien, maar ben niet gebeld. Ook niet over de laboratoriumuitslagen. Ik heb Prescan drie keer gebeld hierover. Ik kreeg te horen dat de arts me geprobeerd heeft te bereiken ook al had ik geen oproep gemist. Het nogmaals proberen kon blijkbaar niet. Ik kreeg drie keer te horen dat ‘ze een email zouden sturen naar de arts’. De arts heeft me nooit meer gebeld en toen ik bij de 3e aangaf dit niet acceptabel te vinden gaf Prescan aan dat ze niets meer konden doen dan nogmaals een e-mail naar de arts sturen. Ik heb de uitslagen uiteindelijk maar met m’n huisarts besproken.

Reactie van/namens Diagnostisch centrum Prescan, Kliniek Baarn - Baarn

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren dat uw ervaring met Prescan niet geweest is zoals gewenst.
We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken.
Wanneer u via klachten@prescan.nl uw ervaring en contactgegevens achterlaat, zullen wij z.s.m. contact met u opnemen.

Hartelijke groet

Team Prescan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prescan, Kliniek Baarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.