Logo Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

5252 AX Vlijmen
Telefoon 06-44624781

• 7.0

12 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er is heel goed geluisterd naar mijn hulpvraag en meegekeken naar de huidige situatie en advies gegeven over het verkrijgen van het gewenste resultaat. Helaas is het gewenste resultaat niet bereikt,...

• 9.5

3 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

erg deskundig, luisterde aandachtig, gaf goede tips

• 8.6

13 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede begeleiding, fijne tips en tricks. De tips voor snelle, gezonde maaltijden en yoga hebben mij erg geholpen!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Daar doen we het voor :-)

• 7.9

8 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Is betrokken en kundig. Zoekt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Betrokkenheid leidt soms tot wat veel "gezelligheid". Maar dit is niet storend.

Dank je wel voor deze waardering :-)

• 28 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben ontzettend tevreden! Ik ben goed geholpen, er werd gekeken naar wat ik nodig had, en wat bij mij paste. Ook ben ik tevreden met de resultaten die we samen hebben bereikt.

Wauw wat een prachtige waardering. We vinden het heel belangrijk dat het ook echt een persoonlijk advies wordt wat bij je past,...

17 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik wist best wel wat van gezond eten....maar met het advies van Ellen zie ik mezelf opeens ook echt belachelijk veel groenten eten en kan ik tot mijn verrassing overdag beter wat meer eten. Ellen zet...

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering :-)

• 9.3

16 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Chantal, een zeer leuke serieuze coach met veel aandacht voor mijn probleem. De verslaglegging van de meetwaarden werden handmatig op verzoek genoteerd. Later overhandigd in tabelvorm. De...

19 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel goed geholpen. Heb veel informatie gekregen via de mail. Vond het fijn om gehoord te worden. Kon alles bespreken. Niets werd mij opgelegd. Alleen maar tips. Ik ben er super goed mee...

• 8.8
  • 25 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik moest voor een operatie 20 kg afvallen, maar dat lukte mij maar niet. Onder de motiverende begeleiding van Ellen is het wel gelukt binnen een jaar. Ik vond haar heel deskundig, betrokken en...

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering en je hebt het helemaal zelf gedaan. Je kunt echt trots zijn op jezelf :-)

• 21 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goed tevreden

Wauw, heel erg bedankt voor deze prachtige waardering :-)

• 9.2

19 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

persoonlijke aandacht en advies waar ik zeker mee vooruit kon, begrip wanneer ik mijn doel niet had bereikt en motivatie om door te gaan

• 7.7

16 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erwordt goed geluistetd naar hoe ik de dingen ervaar en krijg dan tips hoe ik er ook tegenaan kan kijken.

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering.

• 13 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De lokatie is prima en de service is goed en coccect.De begeleiding primaverhoogde

• 9.7

17 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima praktijk, wordt goed geluisterd, goed advies, zeer praktische tips. Persoonlijke op maat gemaakte aanpak.

4 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bij Mw. Kant terechtgekomen met een bepaalde vraag. Maar tijdens onze gesprekken kwam zij erachter, dat er eerst maar eens gekeken diende te worden naar een eventueel tekort i.v.m. aanhoudende...

• 5 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

zeer goed goeden adviezen en uit leg en luistert naar wat je te vragen hebt

• 9.3

4 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne gesprekken en goede begeleiding, Ellen heeft me echt geholpen!