Ellen Kant Voeding en Leefstijl, locatie Vlijmen

De Savornin Lohmanlaan 1 5252 AX Vlijmen
Deze locatie is onderdeel van Ellen Kant Voeding en Leefstijl

57 resultaten voor je selectie:

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige communicatie, duidelijke uitleg en plan, geheel tevreden....de rest moet je toch echt zelf doen!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Ellen Kant Voeding en Leefstijl, locatie Vlijmen - Vlijmen

9.7
28 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de behandeling en de aangeboden expertise. Goede afstemming over afspraken mogelijk. Op een enkele keer na, prima bereikbaar. Enige punt van aandacht zijn de gesprektechnieken van...

Bedankt voor deze mooie waardering en ook voor de feedback, daar gaan we zeker iets mee doen en dit houdt ons scherp.
8.9

Wat jammer deze lage waardering. Graag zouden wij met u willen bespreken, hoe we uw ervaring met ons kunnen verbeteren. Het zou...
3.0
31 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kon er altijd terecht met vragen bij Jamie en zij begeleide mij erg goed en duidelijk

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering, daar doen we het voor :-)
29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik was ondervoed en afgevallen ten gevolge van een leverontsteking. Ik had van de huisarts nutridrink voorgeschreven gekregen maar wist daar geen raad mee. Ellen heeft voor mij, samen met mij, de...

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Daar doen we het voor :-)
9.6
24 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de behandelingen als zeer positief ervaren. Er werd goed met me meegedacht, niet alles volgens een standaard manier, maar echt persoonlijk. Indien nodig ga ik zeker weer terug naar deze...

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering. Daar doen we het voor :-)
21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Begeleiding motiverend, informatie goed.

9.9
8 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd goed geluisterd en meegedacht. Er werd persoonlijk advies gegeven. Gericht op gezonde voedings leefstijl zoals het benoemen van vervangbare gezonde producten . Welke producten zijn...

9.3
1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede begeleiding, geven een vertrouwd gevoel.

Hartelijk dank voor uw waardering :-)
7.9
19 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

er werd naar mij geluisterd en heb er zeker baat bij gehad. ik weet waar de oorzaak ligt van mijn gewicht dat dan stijgt. maar ik ben wel bewuster gaan leven

Dank je wel voor je mooie waardering :-)
8.7
14 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben , met begeleiding van de diëtiste, 10 kg afgevallen waardoor mijn hartkloppingen zijn verdwenen. Het contact met de diëtiste was uitstekend. Prima voorlichting over de voeding en beweging.

Heel erg bedankt voor deze prachtige waardering :-)
8 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed bereikbaar. Goede voorlichting, ook over de kosten en eventuele voortgang. Deskundig zonder poespas (wazige meningen). Keurig uitgebreid advies via de mail. Je krijgt alle tijd voor je verhaal...

Onze dag kan niet meer stuk. Heel erg bedankt voor deze mooie waardering :-)
5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zorgverleenster stemt zich erg goed af op client en op de hulpvraag en geeft deskundig advies..

Heel erg bedankt voor deze mooi waardering
23 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijk en hele goede begeleiding en advies. Houd goed rekening met mijn persoonlijke situatie en lichamelijke gesteldheid .

Dank je wel voor deze mooie waardering :-)
26 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk en goed advies gegeven.

7.9
23 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zorg plan zeer goed en duidelijk

8.9
17 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ellen Kant houdt goed rekening met je wensen en je leefstijl en geeft aan de hand hiervan een passend en op maat advies.

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Daar doen we het voor :-)
9.6
4 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Chantal heeft mij goed begeleid, je krijgt goed adviezen, maar moet het natuurlijk wel zelf doen. Leuk om te zien dat het niet alleen om gewicht gaat, maar juist ook om afname vetpercentage en...

Hartelijk dank voor deze mooie waardering
8.4
29 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede adviezen gekregen , heel blij mee

27 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik was zeer tevreden over mijn zorg. Ik kreeg goed advies dat mij hielp. Er werd rekening gehouden met mijn omstandigheden.

9.3