Waardering van Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 23 juli 2020

• Eetstoornissen

Ik ben bij Ellen terecht gekomen omdat ik problemen had met mijn gewicht en met mijn eetpatroon. Ik had binnen 6maanden 35kg afgevallen en vond het heel erg moeilijk om een balans te vinden na dat ik mijn doel gewicht had bereikt. Ik had last van jo-jo gewicht en bindge-eten... op een moment was ik ten einde raad. Mijn situatie bleek te ingewikkeld voor een voedingsconsulent en daarna ik bij Ellen terecht gekomen. Ellen had hele goede reviews dus ik had hoop. Uiteindelijk heeft ze alle mijn verwachtingen overtreft! Na de eerste afspraak ging ik naar huis met een goede voedingsplan die bij mij paste, met veel nodige informatie en met hoop! Ellen luisterd heel goed, heeft een snelle aanpak en je voelt je gewoon goed bij haar. Haar advies is makkelijk te volgen, realistisch en logisch. Na drie afspraken met haar had ik mijn leven en eten weer compleet in orde. Ik ben heel erg dankbaar aan Ellen en kan haar zeker aanbevelen aaan iedereen. Bedankt Ellen!

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

Wauw, heel erg bedankt voor deze prachtige recensie. Daar doen we het voor :-) en jij doet het ook super goed. Je kunt trots zijn op jezelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.