Waardering van Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 4 december 2019

• Overgewicht

Ik ben bij Mw. Kant terechtgekomen met een bepaalde vraag. Maar tijdens onze gesprekken kwam zij erachter, dat er eerst maar eens gekeken diende te worden naar een eventueel tekort i.v.m. aanhoudende vermoeidheid. De uitkomst daarvan was voor mij waardevoller dan het eventuele gewichtsverlies. Dankzij haar deskundigheid ontdekt en ik heb daar veel profijt van. Bovendien heb ik veel waardering voor haar manier van de mensen benaderen: respect en 100% waardering. Kortom een fijn mens met een grote deskundigheid.

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering. Daar doen we het voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.