Waardering van Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen op 25 januari 2020

• Overgewicht

Ik moest voor een operatie 20 kg afvallen, maar dat lukte mij maar niet. Onder de motiverende begeleiding van Ellen is het wel gelukt binnen een jaar. Ik vond haar heel deskundig, betrokken en positief. Ze luistert aandachtig, geeft goede adviezen, maar zet je ook aan om zelf na te denken over oplossingen voor je eetvalkuilen.

Reactie van/namens Diëtistenpraktijk Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen - Vlijmen

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering en je hebt het helemaal zelf gedaan. Je kunt echt trots zijn op jezelf :-)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Adviesbureau Voeding en Leefstijl Ellen Kant, locatie Vlijmen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.