Waardering van DieetPlaneet Utrecht Amsterdamsestraatweg - Utrecht op 17 juli 2015

• Voedselallergie

Vivian heeft me met veel persoonlijke zorg en toewijding geholpen bij mijn (ernstige) darmklachten. Met een scherpe diagnose en behandeling op basis van het gerenommeerde FODMAP-dieet heeft ze binnen korte tijd mijn klachten weggenomen. Daarnaast heeft ze me geholpen een dieet samen te stellen dat aansluit bij mijn persoonlijke levensstijl. Met haar advies kan ik er weer jaren tegen aan. Ik raad Vivian van harte aan wegens haar persoonlijke aandacht en bijzondere passie voor haar vak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DieetPlaneet Utrecht Amsterdamsestraatweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.