Diëtistenpraktijk Afra Ouwerkerk, hoofdlocatie Penningweg

9:00 - 19:00
dinsdag
9:00 - 21:00

92 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
1 februari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er word goed geluisterd en mee gedacht. Als iets niet functioneert word er naar een andere oplossing gezocht Kan beter: Ga zo door, ik heb vertrouwen in jullie

9.7
31 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: mijn dietist legt alles goed en duidelijk uit. Kan beter: alles is goed zo ben erg tevreden

9.1
23 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze was goed beschikbaar+ kon haar alle vragen stellen Kan beter: recepten leveren die als voorbeeld kunnen gelden

7.4
23 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De diëtiste heeft me al verschillende keren op blinde vlekken in mijn voedingspatroon gewezen, ik en er blij mee! Kan beter: Ik ben erg tevreden over de begeleiding van de diëtiste, ik...

16 januari 2023 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede oriëntatie en prima intake. Daarna uitstekende begeleiding en adviezen. Alleen maar lof. Kan beter: Zou niets kunnen bedenken.

28 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De uitgesproken 'klantvriendelijke' opstelling! Kan beter: Ik kan het niet bedenken; zie ook de ingevulde scomes

12 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Geweldig luisterend oor, veel begrip en expertise Kan beter: Doorgaan zoals altijd

7 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het geduld om te blijven zoeken naar nieuwe oplossingen/methoden. De rust die ze uitstraalt

8.3
6 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Geduld, een luisterend oor, lief, begripvol

9.7
1 december 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

ze luistert goed. En geeft duidelijke adviezen kan zich goed in mij inleven. In mijn situatie

29 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Helemaal blij met de deskundige hulp van de diëtiste. Kan beter: Geen verbeterpunt

21 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De diëtist is terzake kundig en heeft gevoel voor humor. Kan beter: Ik kan het niet verzinnen!

21 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Een fijne en professionele diëtist die met goeie adviezen komt Kan beter: Zou zo geen verbeterpunten weten

21 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Heel fijne en menselijke benadering. Kunnen lachen met elkaar en fijne gesprekken.

21 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Diëtist vertoonde veel betrokkenheid; Gaf adviezen (o.a brochures) waar ik verder mee kon; Vriendelijk en open. Kan beter: Geen suggesties

15 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt goed geluisterd naar klachten en zeer serieus genomen. Goede adviezen en uitleg. Mag ook bellen als er vragen zijn Kan beter: Ik zou het niet weten, kreeg antwoord op al mn vragen

9.4