Waardering van Diëtistenpraktijk Diana Kaandorp - Uithoorn op 29 november 2012

Vriendelijke, correcte, intelligente, deskundige, zeer stipte, haar professie toegewijde dame. Natuurlijk kan ik nog een heleboel positieve bijvoeglijk naamwoorden toevoegen maar ze zouden haar allemaal tekort doen... en ik zou tekort schieten! Wat ik niet mag vergeten te vermelden is dat zij ook een hartelijk en lief mens is waar haar cliënten nog lang plezier kunnen hebben. Op haar uiterlijk inschattende vermoed ik dat zij pas recent 40+ is... Van haar begeleiding kan ik dus nog vele jaren profijt hebben. Verschillende diëtisten heb ik bezocht. Geen enkele had het positieve effect dat Diana zo snel en structureel bereikte!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diëtistenpraktijk Diana Kaandorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.