Diëtistenpraktijk HRC, locatie Rotterdam Lage Land - Henk Speksnijderstraat

donderdag
8:30 - 19:00
vrijdag

183 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
22 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goed gewerkt. Kan beter: Ze doet het goed genoeg

18 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben goed en prettig begeleid door mijn eerste diëtiste. Helaas heeft zij een andere baan gevonden. De overdracht ging minder soepel Kan beter: Telefonisch vaak slecht bereikbaar....

7.3
10 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Voor haar geduld. Haar advies en uitleg. Ze is ook super vriendelijk. Kan beter: Een vaste plek voor afspraken. als kan vaste dagen in bepaalde gebouwen in verschillende buurten

9.9
8 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dietiste luisterd goed naar wat je te zeggen hebt. Kan beter: zou ik niet weten, ze doen het voor mij gevoel.

8 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aardige behandelaar. Kan beter: Iets meer aandringen over het belang van het volgen van een dieet.

5 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: mijn diëtist was begripvol, begreep waarom ik niet af kon vallen hoewel ik wel een paar kilo kwijt had willen raken. maar het was een sympathieke man. Kan beter: Toch proberen iemand een...

7.7
1 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Was heel blij met haar. Heel jammer dat ze een andere baan heeft gevonden. Kan beter: Gewoon zo doorgaan

1 november 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Alles is goed geregeld en heel duidelijk ook wordt je serieus genomen

9.7
28 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben blij dat ik uiteindelijk, een echte professionele, kundige, meelevende diëtiste heb gevonden! Berry is top en ik kan het niet wachten op de volgende afspraak! Kan beter: Alles is...

8 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: tijdschema om te eten in combinatie voor fitness Kan beter: niks, het heeft mij goed geholpen!

9.3
8 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Keep Up The Good Work Kan beter: Praktijk continueren. Handhaving van kwaliteit is al moeilijk genoeg.

8.1
7 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Haar deskundigheid, vriendelijkheid, rust, luisterend oor

4 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid Kan beter: Samen besluitvorming nemen

8.9
20 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Norbert Johns, heeft mij echt geholpen, hij is geduldig, realistisch & motiverend. Echt op elk vlak verdient hij een 10!

9.7
12 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De ontvangst was vriendelijk en er werd de tijd genomen om te luisteren. Kan beter: Er zou iets worden opgestuurd, wat in eerste instantie vergeten was. Is later alsnog gestuurd.

8.4
5 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Na 2 consulten thuis, 2 consulten telefonisch gehad, alle naar tevredenheid. Kan beter: geen verbeterpunt

2 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Was geïnteresseerd en gezellig

8.1