Diëtistenpraktijk Maaike Aarnink, locatie Haaksbergen

Bouwmeester 8 J 7481 LP Haaksbergen
06-23197955

18 resultaten voor je selectie:

10 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Super laagdrempelige praktijk. De dietistes zijn coaches en daardoor ben ik als zorgvrager in de lead. Zorg op maat, een voedingspatroon dat aansluit bij mijn wensen en behoeftes. Zo prettig om samen...

9 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundig en bovenal een vriendelijke benadering. Ze verwacht geen onmogelijke dingen en staat altijd klaar met goede adviezen.

9.7
29 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Maaike luistert goed naar je, geeft praktische invulling aan je vragen en denkt met je mee. Ze ondersteunt je goed in het proces. Ik ben erg blij dat ik heb gekozen voor haar!

5 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Ze hebben mij ontzettend goed begeleid met het koolhydraat beperkt eten en er werd ook geluisterd naar eigen wensen....

15 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Een hele fijne praktijk met zeer deskundige hulp.

4 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Maaike is een heel goede diëtiste. Zij is niet zo als andere diëtistes die meteen beginnen te mopperen als je wat bent aangekomen. Maaike heeft heel veel aandacht voor je en geeft tips kwa eten en...

9 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Mijn ervaring met deze praktijk is prima. Er wordt gewerkt vanuit de cliënt, er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt de juiste informatie.

9.5
8 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Heel gespecialiseerd in koolhydraatarme dieeten, een luisterend oor en weet adequaat om te gaan met evt.problemen bij dieeten. Echt een aanrader!

12 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Maaike is een kundig diëtist die bij blijft met de nieuwe ontwikkelingen. Goede bereikbaarheid en laagdrempelig. Ze blinkt uit veel diëtisten blijven in oude modus hangen.

11 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Maaike is een ervaren diëtiste, ze luistert naar je wensen en maakt een plan op maat. Ook tussen de afspraken door kan ik haar bereiken voor korte vragen.

9.2
11 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Maaike is de eerste diëtiste (en ik heb er meerdere gehad) die mijn pcos in verband heeft gebracht met de moeite om af te vallen. Hierdoor een gerichte methode gevonden die wel aanslaat.

8.7
11 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne plek om er te komen. Dieetiste heeft altíjd een luisterend oor voor je wat het ook fijn maakt om er heen te gaan.

11 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Ze weten tenminste wat Lipoedeem is en dat is voor mij een heel groot pluspunt. Echt een aanrader om naar toe te gaan. Top

21 september 2018 - Geplaatst door de redactie

Normaal gesproken geloofde ik nooit in een diëtiste. Maar sinds ik bij Maaike kom word er naar me geluisterd en word er tijd voor mij genomen. Ben super blij met Maaike als dieetiste en als mens.

6 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Maaike heeft kennis van zaken en tijdens het eerste consult was dit al meteen duidelijk. Passende antwoorden op mijn vragen en goed advies!

Filters