Waardering van Diëtistenpraktijk Trutchka, locatie Kraaiennest - Amsterdam op 11 januari 2021

3.0
  • Diabetes

Ben voor behandeling van overgewicht van 30 kg ongeveer 2 jaar in behandeling bij deze dietist, heb ook een gevombineerde leefstijlanalyse traject , merk dat deze behandeling niet goed werkt. Ik ben wel in ongeveer 30 jaar 30 kilo afgevallen maar ben dan binnen korte tijd van 4 maanden ook weer 15 kg aangekomen, deze dietistpraktijk is er vooral op gericht een soort wetenschappelijke onpersoonlijke benadering te hanteren mbt ideaal gezond gewicht en BMI maar ik merk bij mezelf dat dat niet werkt. Ik ben overmatig gaan sporten en heb hierdoor mijn benen overbelast. Eigenlijk heb ik spijt dat ik deze behandeling heb geacepteerd via de huisarts, ik had met mijn overgewicht nooit contact moeten opnemen met de dietistpraktijk dan had ik gewoon veel rustiger op eigen tempo kunnen afvallen zonder dat ik hierbij spierschade had opgelopen. Verder jammer dat ik nu vast zit aan een behandeling waar ik liefst zo snel mogelijk van af wil, waar ik me niet meer voor gemotiveerd voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diëtistenpraktijk Trutchka, locatie Kraaiennest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.