Food and Motion

Wasaweg 4-1 9723 JD Groningen
Er is 1 waardering

Waardering van Food and Motion - Groningen op 15 september 2017

Overgewicht

Iedereen zou kennis moeten maken met Food and Motion! Ik (28 jaar) ben in april begonnen met trainen bij Gustaw, net nadat ik bevallen was van mijn tweede dochter. Ik wilde weer in shape komen en zocht naar een personal trainer die ook coacht op voeding. Zo kwam ik bij Gustaw terecht. Dat hij veel meer is dan een personal trainer en diëtist ondervond ik al snel. We begonnen met een pittige lezing over voeding. Ongelooflijk wat heb ik veel geleerd. Op basis daarvan hebben we een eetschema gemaakt wat mijn leidraad is geworden (af en toe gefinetuned). Leuk dat dit eetschema vooral dingen bevat die ik lekker vindt en bovendien heel goed vol te houden is. Gustaw zoekt naar de balans, wat kunnen we wekelijks afvallen zonder dat je chagrijnig wordt en wel normaal kan blijven nadenken en functioneren, bij hem geen crash diëten. Mijn trainingen bestaan vooral uit het trainen van de grote spiergroepen. We wisselen de oefeningen steeds af zodat je niet stil zit. Aan het eind van een training keer ik moe en voldaan weer naar huis. Voor mij werkt het heel goed dat Gustaw trainer is, diëtist maar ook een lifestyle coach en een ware motivator. Op alle vlakken heeft hij enorm veel verstand. Hij past de training aan op wat je op dat moment fysiek aan kan, maar toch het maximale uit jezelf haalt. Factoren zoals voeding die dag, is het een ochtend of een avondtraining etc spelen allemaal mee. Soms verbaas ik me erover dat hij mijn lichaam beter lijkt te kennen dan ik zelf. Ik ben nu vijf maanden verder en inmiddels sterker, ik sta rechter op en ben al heel wat kilo's kwijt. Het is zo fijn dat ik met veel gemak de kids kan (lang) kan tillen en mijn lichaam op een positieve manier zie veranderen. (Ja we maken ook foto's, ik vond dat vreselijk maar ben er achteraf wel blij mee omdat de progress die je ziet zo ontzettend motiveert)Kortom, het is een aanrader en misschien wel een must om te starten bij Food and Motion bij Gustaw Kurkowski!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Food and Motion? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.