Waardering van In Balans - Hengelo op 6 mei 2015

9.8
  • Eetstoornissen

Eind jan 2015 kwam ik bij Sylvia Jelierse. Daarvoor had ik diverse pogingen gedaan om af te vallen, zonder het gewenste resultaat. Ik kwam binnen met de opmerking dat ik eigenlijk niet wist wat ik nog kwam doen. Waarop Sylvia zei: dan we gaan het nu anders aanpakken. Prodimed. Uitgebreid besproken over het hoe en wat en op 26 jan ben ik begonnen. De tweede en derde dag had ik hoofdpijn. Klopte precies met de voorspelling. Van daar af ging het alleen nog maar bergopwaarts. Ik voelde me top, energievol en heel strijdlustig! Nadat de eerst 5 kg eraf waren begonnen de mensen in mijn omgeving het te zien en er opmerkingen over te maken. Kleding ging al minder knellen en dan voel je je wel zooo sterk. Iedere 2 weken weer een weegmoment en peptalk bij Sylvia.“Joh, het is maar tijdelijk dat je het gewone eten niet meer mag”. Sylvia was zo mogelijk nog trotser en enthousiaster dan ikzelf was! En dat stak zij niet onder stoelen of banken. Super begeleiding.Verder zie ik alle wandelpaden van Twente! Ongelooflijk hoe mooi de natuur in het voorjaar tot bloei komt. Ik wandel 1 tot 2 uur per dag. Afhankelijk van mijn tijd. Ook ben ik op aqua-joggen gegaan. Heerlijk, spelen in het water net als in mijn kindertijd. En natuurlijk alles op de fiets. En slapen doe ik als nooit tevoren. Al die dingen samen hebben ervoor gezorgd dat ik op begin mei 2015 mijn streefgewicht bereikt heb. -20 kg! Ik kan iedereen Prodimed aanbevelen. Als je de knop om hebt is het absoluut niet moeilijk om vol de houden. Honger? Geen moment. Nadelen zie ik er niet van, alleen maar voordelen. Ik voel me top en ben van kledingmaat 46 naar 40 gegaan. Alles staat me weer vlot en leuk en ik voel me door dit alles weer helemaal in balans. Iets wat in jaren niet meer zo geweest is. Kortom, twijfel niet en pak je kans. Er gaat een nieuwe wereld voor je open en een nieuw leven begint!

Bent u of werkt u voor In Balans? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.