Waardering van Kim Corbet Praktijk voor kinderdiëtetiek - Voorschoten op 17 juni 2019

3.0
  • Eetstoornissen

Na een afspraak gemaakt te hebben(jammer genoeg alleen op zaterdag middag) hier had onze puber dochter absoluut geen zin in.  Het begin van het gesprek ging over hoe en waarom er zo weinig gegeten wordt. Er was geen klik met Kim(diëtiste) en het was bijna een gênante situatie. Het gesprek ging in 1 uur en 15 min. over weinig zinvols. Kim is een niet gecontracteerde zorgverlener(staat op haar website). Dit betekent dat U eerst alles moet voorschieten en een klein gedeelte van Uw zorgverzekeraar vergoed krijgt. In ons geval €55 over een rekening van €115,00. Ik denk dat er voldoende gecontracteerde kinderdietisten bestaan en zodoende de rekening niet zelf hoeft voor te schieten. Jammer dat alles zo gelopen is. Veel sterkte met het maken van de juiste keuze voor Uw kind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kim Corbet Praktijk voor kinderdiëtetiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.