Waardering van Prima Vita - Buren op 10 maart 2020

• Diabetes

25 jaar geleden stond mijn wereld op zijn kop toen de huisarts vertelde dat ik diabetes type 2 had. In mei 2019 zag ik geen duidelijke oplossing meer voor mijn diabetes probleem totdat ik adviezen van Harriët Verkoelen keeg die Ik besloot op te volgen: “Koolhydraatarme, verse voeding en gezonde vetten”. Het resultaat is verbluffend. Alleen nog metformine, geen insulinepomp of spuiten meer, 20 kg. lichter, lage bloeddruk, bloedglucose onder de 10 en geen ontstekingsremmende “puf” meer. Zelf heb ik wel veel meer “puf”. Ik heb veel meer energie en zit lekker in mijn vel. Wat ik al die jaren niet voor elkaar kreeg is nu gelukt binnen een jaar! De bg. waarden kunnen nog wat verder naar beneden. Gelukkig helpt Harriët me hierbij en gaat dit zeker lukken. Nu staat mijn wereld weer op zijn kop maar nu met de goede kant boven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prima Vita? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.