The Food Hospital

Diëtistenpraktijk

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van The Food Hospital - Delfgauw op 28 maart 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

In 2013 had ik last van een scala aan duidelijke en vage klachten. In de jaren die volgde ben ik door verschillende specialisten behandeld. Helaas bleven bepaalde klachten maar terugkomen. In 2020 heb ik ontdekt dat ik een FODMAP intolerantie heb, maar er was nog iets. Ik had behoefte aan een diëtist en zodoende ben ik bij de Foodhospital beland. Latoya luisterde goed en ik voelde me serieus genomen. Ze adviseerde me te laten testen. In eerste instantie zag ik dit niet zitten omdat ik al heel veel testen had laten doen, toch had ze me overtuigd. En met goed resultaat! Uit de test kwamen een aantal nieuwe inzichten naar voren. De puzzelstukjes die nog miste. Latoya is een jonge enthousiaste professional die weet waar ze over praat. Een hartelijk persoon die goed luistert en je oprecht wilt helpen. Sinds de inzichten en de daarbij benodigde aanpassingen in mijn voeding heb voor het eerst sinds 2013 geen last van krampen meer. Een professional die ik iedereen zou aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor The Food Hospital? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.