Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem

Diëtistenpraktijk

Van Maerlantstraat 3 6824 KX Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Vlieg & Melse Diëtisten

Waardering van Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem - Arnhem op 4 september 2018

Ik kwam een beetje sceptisch voor de eerste keer binnen bij Mevr. Vlieg, met een ernstige voedselallergie. De zoveelste dietiste die ik zag ik mijn leven, ik stond er niet echt voor open maar werd min of meer voor het blok gezet door mijn allergoloog. Kortom ik moest heen. Ik heb goed mijn verhaal kunnen doen en werd erg vriendelijk ontvangen. Omdat ik vanuit Hoogeveen kwam en een flink stuk moest rijden konden we onze vervolgafspraken telefonisch doen. Ik heb dat als erg prettig ervaren. Na 30 jaar ellende is mijn leven een stuk dragelijker geworden, ik kan weer dingen eten die ik nooit voor mogelijk heb gehouden. Ik heb ruim 30 jaar pepti gedronken (en nutramigen en neocatevoeding) en kan nu gewoon zonder! In samenwerking met het UMCG en mevr. Vlieg heb ik flinke stappen kunnen maken. Als ik vragen had kon ik altijd mailen of bellen. Heel fijn. Kortom: ik zou het iedereen aanraden die deze hulp nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.